вторник, 17 май 2011 г.

Копирайтинг и медийни формати

Здравейте колеги!


Следващия курс, с който избрахме да продължим е Копирайтинг и медийни формати, който е част от "сагата" на добре познатата ни преподавателка Албена Чобанова. Ако някой случайно няма неин email, той е аlbenach@neonett.net
И така, курсът по Копирайтинг и медийни формати е двусеместриален и задачките, които трябва да предадем, за да имаме пълен брой от 6 кредита на финала са:
1.Направете ТВ реклама на “Зона за светлинна терапия, на базата на светлинен уред, който има широкоспектърно действие. Уредът може да обезболява, да премахва редица кожни проблеми, да успокоява синузит, възпалено гърло, да спира кръвотечение и е добро средство в борбата с парадонтозата.
Основна цел: Популяризиране на уреда и стимулиране на максимален брой потенциални клиенти да са възползват от 3 безплатни процедури.
Целева група – хора със здравословни проблеми /основно над 40 г./, които търсят алтернативни форми на лечение, защото не одобряват продуктите на фармацевтичната индустрия
Предложете рекламна идея по всеки от 11 начина:
1. Прав презентатор 2. Лично свидетелство 3. Реакция и мнение на “реални хора” 4. Епизоди на “сцени от живота” 5. Анимация : – Преувеличение – Графична демонстрация – Хумор – Нова визия/образ 6. Първо музиката 7. Първо словото 8. Първо картината 9. Демонстрация и сравнение 10. Невероятна комбинация ( бисоциация ) 11. Илюстрация на слогана с образи и звуци – Включете Биоптрон и изключете болката.
2.Изберете 3 Ваши любими ТВ реклами и напишете текстове за:
    1. Радио
    2. Прес реклама
    3. Банер реклама в интернет   

3. Създайте проект за брошура, която да е част от кандидатстудентската комуникационна активност на НБУ. За целта следва да използвате всички новопридобити знания в курса, свързани със създаването на брошура, създаването на въздействащи текстове и заглавия, както и с увеличаване плътността на ключовите думи с цел постигане на по-добра СЕО.


Това са задачките, така че enjoy! :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар