събота, 14 май 2011 г.

Стратегически маркетинг

Избрахме това да е първият курс за който да пишем, защото курсът е от миналия семестър, т.е. двусеместриален е, а и тази седмица ни предстои тест (19.05)! За да получите кредитите от курса трябва да сте предали една задача първия семестър (Форнети..), да сте направили 2 теста (един през първия семестър и един през втория) и да сте правили презентация на дадена тема. За тези, които все още не са правили презентация - темата е "История на пазарния успех на глобална марка". За въпроси може да се обръщате към Галина Младенова на имейл galinamladenova@hotmail.com . А ето и основната литература към курса:
 1.       Котлър, Ф. 2002. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”.

2.Ламбен, Ж.-Ж. 2006. Менеджмент, ориентированный на рынок: Стратегический и операционный маркетинг. Питер.

3.Младенова, Г. 2006. Маркетингово планиране. УИ “Стопанство”.

4.Младенова, Г. 2000. Маркетингови анализи. Тракия-М.



Няма коментари:

Публикуване на коментар